Rosthög!

Usch vad besviken jag blev idag.. 
Johannes bestämde med en äldre kille igår kväll att vi skulle få kolla på hans bil i Norrköping idag. Vi försökte ringa honom flera gånger men han hade sin mobil avstängd - typiskt.
Sedan hittade vi en till bil på blocket som fanns i flen. Vi åkte och kollade på den. Jag hade stora förhoppningar då den inte hade gått långt och det var ett bra pris på den. Men när vi kom fram möttes vi av en riktig rosthög.. Den var genom rostad vid balken vid dörrarna och motorn knackade som att det vore en diesel.. Vi provkörde den och herregud vilken chock jag fick, bromsarna fungerade knappt inte! Hände ingenting när jag bromsade utan jag fick pumpa, ja usch.. Nej, den bilen får han behålla för sig själv.

Jag har hittat en ny bil som finns i Örebro. Har ringt den tjejen tre gånger men inget svar. Så jag skickade iväg ett mejl i hopp om att hon ser det innan det ringer en massa andra, haha!
Trodde att det skulle vara lite lättare att hitta en bil. Men letandet fortsätter!



Min lilla syster flyttade till Barcelona i Spanien igår.. Känns så konstigt att inte veta när jag kommer få träffa henne igen. Men jag har bestämt mig för att försöka spara lite pengar så jag kan åka ner och hälsa på henne senare under året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0