Söndag.

Jag är så dålig på att uppdatera mig här! Men jag ska försöka bli bättre på det nu :)
I fredags var jag och Johannes över till hans pappa på mat för att fira hans pappa i efterskott och hans lillebror i förskott. Vi var där hela kvällen och på dagen så pluggade och tränade jag. Träningen börjar ge resultat nu, jag har faktiskt ökat vikter på samtiga maskiner! Imorgon ska Johannes visa mig några övningar som man kan göra med fria vikter, kommer bli toppen!
I lördags gick jag och Johannes ner på stan en sväng. Tänkte kolla på ny bikini men jag är så kräsen när det gäller sånt. Prova bikini, jeans och bhar är inte alls kul.. Jag har jätte svårt för de plaggen för jag hittar sällan något som passar och sen tycker jag det är jobbigt och prova.. Haha! Vi gick och åt i stadsparken efter det och när vi kom hem så gjorde sig Johannes i ordning och drog till några kompisar och jag gick till några andra. Det blev sent igår men kul hade jag! 
Och idag då, söndag.. Hatar söndagar. Tycker de dagarna är meningslösa. Man nästan bara går och väntar på att det ska bli måndag. Det enda jag har gjort idag är att plugga och jag är inte klar än. Men snart så, riktigt snart!


Ska plugga vidare nu och sen ska jag prata med Sara en stund, så längesen jag både pratade och träffade henne!
Imorgon ska jag på möte och efter det blir det att hjälpa Sanna att flytta!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var underbart att få prata lite med dig älskling! Saknar dig! <3



PS, snygg bild.

2011-05-18 @ 00:23:35
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0