Hemlängtan.

Jag saknar Eskilstuna. Saknar att kunna åka hem till mamma på några minuter bara, saknar att komma till mormor och morfar och bara vara. Det finns ju inget som säger att jag inte kan göra det nu heller men det tar ändå ungefär 45-50 minuter att ta sig till Eskilstuna. För mig är det för lång tid och det kostar pengar..
Jag har sagt att jag inte ångrar mig att jag flyttade hit till Katrineholm och det gör jag inte heller. Men förstå mig rätt, jag har hela min familj i Eskilstuna, mina barndomsvänner, jag har växt upp där.
Funderar på att åka till Eskilstuna i sommar när mamma och lillasyster är lediga. Bara bo där en veckan och vara.


Studenten, 2009-06-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0