Vilket bakslag!

Vaknade runt kvart över sex när Johannes alarm gick igång. Det första han säger när han klivet ut i köket är "shit".. Jag slängde mig upp ur sängen och kollade ut, snö, snö överallt och det var inte lite heller.. Jävla skit! Jag visste de hade sagt att det kanske skulle bli snö men jag trodde inte det skulle komma såhär mycket. Irriterad tog jag på mig kläderna och gick upp, visste att jag skulle ha svårt att somna om. Har bestämt mig för att inte gå ut fören senare ikväll när vi ska åka och träna, blir så deppig av det här vädret. Så jag tänker fördriva dagen med att städa, som jag skulle ha gjort igår..
Katten har överskotts energi så han springer fram och tillbaka här hemma, hoppar upp på allt och river ner saker och har sig. Suck.. Släppa ut honom i snön så kanske han lugnar ner sig? Haha!
Jag som hade tänkt att åka till Eskilstuna idag, tur att jag inte bestämde det!


Västervik 2010
Längtar bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0