Vårkänslor!


Åh vad jag älskar att vakna upp och se hur solen skiner och snön sakta försvinner! Har fått riktiga vårkänslor på sista tiden, hoppas allt med snö och minusgrader är borta nu för ett bra tag.
Igår var jag och mitt hjärta och tränade, vi har börjat med det nu och det känns skönt att svetta av sig lite! Tre gånger i veckan tränar vi och det ska jag i alla fall fortsätta med! Efter träningen åkte Johannes och tvättade bilen och jag solade en stund, det var så skönt att lägga sig och bara koppla av, jag somnade nästan.

Idag ska jag gå till personalstrategerna, jag och min grupp i företagskollen ska skriva rent inför redovisningen imorgon. Tror inte det kommer ta så jättelång tid, sen ska jag nog ta mig en långpromenad.

Har funderat på att börja plugga, jag vill inte bara gå hemma längre, jag har tröttnat rejält på att gå upp på morgonen och inte veta vad jag ska göra. Efter jag har sökt jobb på morgonen så vet jag inte vad jag ska göra av dagen. Måste ringa min studievägledare och boka tid, var där förra veckan man då hade jag tappat bort mina betyg... Men nu är dom funna igen!

Nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg någon gång, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0