Mysmorgon!

Lucas & Johannes
Västervik, sommaren 2010


Det har varit en riktig mysmorgon här hemma! Vaknade av att Johannes klev upp och jag visste inte alls vad klockan var, han skulle bara dricka vatten och komma och lägga sig sen. Jag somnade såklart om och vaknade igen av att Johannes kom in med frukost åt mig, så gullig är han! När jag insåg att klockan bara var åtta så började jag skratta för mig själv.. Alltid han att vara så pigg, men det blir ju så när han somnar klockan tio på kvällen i soffan. Jag själv somnade halv två i natt.. Haha!
Nu har Johannes lillebror kommit över och de spelar playstation move. Ganska kul att se dom stå mitt på golvet och fläkta med armarna!

Känns som att det var söndag igår så jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den här dagen som faktiskt är söndag.. Vi ska kanske åka över till Johannes mamma idag och hämta våra saker som är kvar där, hon ska ju också flytta ut därifrån snart.
Nu vill jag hoppa fram till maj månad, då det har hunnit blivit lite varmt och skönt ute, känns bra att det går åt rätt håll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0