Energi

Det är när solen skiner som man verkligen mår bra!
Idag har jag än så länge bara varit på möte på personalstrategerna, vi var bara fem personer där idag! När vi började var vi väl ungefär femton stycken i alla fall. De flesta som har varit med i min grupp har fått jobb, kul för dom men nu tänker jag "men jag då?". Känns som att jag gör allt men ändå finns det inget jobb till mig. 
Men nu tänker jag koncentrera mig mer på att studera, vet ungefär vad jag vill göra och jag kan verkligen inte gå två år till och undra när det är min tur att få ett jobb.
Jag känner mig lite hängig idag, jag är inte sjuk men känner inte att jag har samma energi som jag brukar. Tänkte gå iväg och sola men nej jag sparar mig till tärningen ikväll istället! Måste hitta energi att ta tag i disken också.. Den motivationen är svårare att hitta än att gå och sola till exempel.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är stolt över dig! :) Att du står fast vid att träna. Det är bra hjärtat! Då kommer åtminstone någon av oss våga visa sig på stranden i sommar, haha.

2011-03-09 @ 16:57:46
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0