Slutprov.

Imorgon gäller det, då får det bära eller brista.
Slutprovet, kändes som det var en evighet dit när jag började plugga men imorgon är den dagen här. Jag har lite smått ångest. Trodde inte det skulle vara så svårt att läsa helt själv på distans men har insett att jag lär mig bättre när någon person står framför mig och undervisar om samma saker om och om igen. När jag gick i skolan var genomgångar hur tråkiga som helst, men nu inser jag hur mycket jag lärde mig genom att gå igenom saker flera gånger. Det har jag inte gjort under mina tio veckor av historia.. 
Men men, jag gör mitt allra bästa imorgon och mer kan jag tyvärr inte göra. Håller tummarna för att jag kommer ihåg det mesta som är viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0