Ännu ett tanke inlägg.

Så många frågor utan svar.
Jag har hamnat i en svacka känner jag. Inte det att jag vill försvinna eller något sånt, känner mig bara inte så positiv som jag brukar. Som alltid tynger det mig rejält att jag inte har något jobb, att jag inte kan försörja mig själv, jag vill inte vara beroende av andra! Vill veta att jag kan klara min egna knipor själv - om jag nu skulle hamna i några. 
Söker jobb på jobb på jobb, men inte ett enda "ja". Vad är det för fel på mig undrar jag då? Jag har gått tre år på gymnasiet, har bra betyg, har jobbat på flera olika ställen i kortare perioder men det ser inte jag som något negativt. Men nej, de flesta arbetsgivare tycker att jag är för ung, att jag inte har hunnit få tillräckligt med erfarenhet än. Hur länge vill dom att man ska jobba??
Sånt här roligt inlägg blir det när man sitter uppe sent och skriver ner sina tankar. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0