Svårare än jag trodde.

Jag trodde det skulle vara riktigt lätt att flytta tills jag insåg hur mycket det är som vi måste köpa..
- Soffa
- Soffbord
- Köksbord + stolar
- Lampor
- Hatthylla
- Glas
- Säng

Det är säkert mer saker som jag för tillfället har glömt bort. Som tur är har J fått en hel del flytta hemifrån saker genom åren, det har dock inte jag. Men jag har ju heller aldrig önskat mig det ;) 
Men jag fick många bra saker i julklapp, bland annat en vattenkokare, stavmixer, brödrost och en elvisp och allt var i märket OBH Nordica! Happy!
Just nu önskar jag att jag vore miljonär, så jag inte behövde tänka så jätte mycket på priser nu när vi ska köpa så mycket saker. Kanske ska ta och köpa mig en triss eller två imorgon? Vi vinner ju uppenbarligen ingenting på bingolotto..

Men gud vad jag längtar nu, längtar tills jag och J får spendera våran första natt i lägenheten. Gå och små plocka ur kartonger och bygga upp vårat egna hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0