Det perfekta hemmet.

Nu har vi hittat den! Den där perfekta lägenheten, en etta dock men duger helt klart till mig och J. Lägenheten är på 48 kvadrat så det är ingen liten etta och badrummet ska bli helt nyrenoverat! Det ska bli så mysigt att få inreda våran helt egna lägenhet, köpa möbler, planera och allt som hör till.
Idag har jag träffat min familj, mamma, lillasyster, mormor och morfar tog en sväng till katrineholm för att hälsa på mig och J. När vi insett att det inte var något öppet på stan förutom Åhléns så blev det lunch på McDonalds. Inte världens mysigaste ställe men skulle kunna vara vart som helst med dom. 
När vi var påväg hem så ringde en kompis J och frågade om han skulle med till norrköping, bara grabbarna.. Så han stack iväg så fort vi kom hem. Jag unnar honom att ha kul med sina kompisar, bara tråkigt för mig som fick sitta hemma.. Och nu kommer han hem senare än vad han sa. Aja, jag har varit till ICA och köpt chips och dipp, där rök det nya livet med nyttigheter, haha! Ska dra igång en film snart och bara mysa i soffan :)
Just nu saknar jag Alice som är och stekar i Thailand! Hoppas du har det toppen där borta gumman!

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag saknar dig bruden! <3

2011-01-08 @ 13:21:38
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0