Dålig uppdatering.

Ja, jag vet. Jag är väldigt dålig på att uppdatera här.. Det tråkiga är att jag inte hittar min sladd till mobilen så jag kan inte lägga ut bilder här.
I alla fall. Nu ska jag skriva några rader.

I fredags förra veckan var jag ute och åt middag med Alice som fyllde 18 år när hon var på semester. Det blev Rhodos och det var inte helt fel! Sedan gick vi hem till mig en stund för att sedan ta oss ner på krogen. Dock var det inte så mycket folk ute då det är lönehelg den här helgen.. Hoppas bara att Alice inte tror att det alltid är sådär på krogen, haha!
På lördagen åkte jag till Eskilstuna för att fira min syster som fyllde år. Där bjöds det på smörgåstårta och chokladtårta efter det. Riktigt mysigt var det, som vanligt när jag träffar min familj! Jag var hemma runt halv nio igen och då gick jag och mötte upp J som hade varit på fest. Det blev en tidig kväll, tror vi var i säng vid klockan elva.. Haha!
Och på söndagen gick jag och J över till lägenheten för att kolla lite. Den är så mysig och jag räknar dagarna nu tills vi får flytta in i den! Inte alls mycket kvar nu som ska göras i den. Vi skrev kontrakt på den igår! Happy!
När vi hade vart där så gick vi hem till J´s pappa och lånade hans bil och drog till Vingåker. Men vi hittade ingenting där.. Väldigt tråkigt.
Nu ska jag fortsätta söka jobb! Det går sådär ska jag säga er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0