4 januari 2011

Detta lägenhetsletande gör mig galen! 
I höstas hade vi en massa lägenheter att välja mellan men nu finns det inte alls lika många. Har en klump i magen över att jag inte tog någon av dem. 
Har kollat på två lägenheter nu, två ettor. Väldigt stora för att vara ettor men det är svårt att möblera när man ska få in en dubbelsäng i allt också. Hade jag bara haft en jobb hade en tvåa inte varit något problem för J och mig men nu när vi bara har en inkomst är det väldigt begränsat över vad för lägenhet vi kan välja. 
Men men, bara att leta vidare. J ska kolla på två lägenheter till imorgon på arbetstid, håller tummarna för att någon av dem är en tvåa till ett bra pris. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0