Vårkänslor.

Vilken vårdag det har varit idag! Solen värmde riktigt ordentligt och för första gången på väldigt länge så var det faktiskt skönt att gå den där långa vägen till Personalstrategerna. Var där i ungefär 40 minuter sen begav jag mig hemåt och åt lunch med J, när jag hade ätit ställde jag mig och diskade och därefter bar det ner mot stan för att lämna in ett CV. 
När jag kom hem efter den lilla stunden på stan så skulle jag ha börjat plocka på rummet men som sagt, vädret var ju så härligt att det blev en långpromenad med hunden istället! När jag hade gjort det började jag plocka lite grejer.
Nu har vi fått ihop fyra kartonger med grejer men det är väldigt mycket kvar som ska packas.. Hade glömt hur jobbigt det är att flytta.

Min blogg är ganska tråkig då jag inte har några bilder att lägga ut.. Hittar dock inte min kamera och inte min sladd till den heller så att jag kan föra över bilder heller. Den lär komma fram under flytten nu så jag lovar att det blir mer bilder sen!

J´s lillebror kom över en stund förut, vi åt våfflor och grabbarna spelade lite tv-spel. J ska snart skjutsa hem honom och jag ska ta mig en dusch för att sedan bara lägga mig i soffan. Det har varit en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0