Rörmokare...

Nu har vi allt som behövs till lägenheten! Kommer säkert dyka upp saker som vi behöver köpa när vi har flyttat in men än så länge känns det som att vi har allt förutom en soffa.
Det enda vi väntar på nu är rörmokaren.. De ligger tydligen 6 veckor efter med sina arbeten.. Suck! Vi hade ju hoppats på att få flytta in nu till helgen. Vore bra att veta när man kan börja packa ner sitt liv i lådor, man vill inte göra det för tidigt heller.

Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit framför datorn och kollat runt på olika jobb, men det finns inte alltför mycket. Visst, det finns många jobb att söka men jag har inte utbildning till de flesta. Men imorgon tänkte jag söka jobb på min gamla praktik plats, jag vet att de behöver ha personal så då kan jag lika gärna ta chansen! Just nu spelar det heller ingen roll vart jag får jobb, bara jag har ett jobb och tjänar pengar. Vill inte leva på J hela tiden! Jag vill kunna ge något jag också.

Nu ska jag nog sätta mig och kolla runt på lite soffor. I helgen tror jag vi ska åka omkring och kolla igen, hoppas, hoppas, vi hittar den där perfekta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0