Sjuk, eller nej egentligen inte.

Imorse betalde jag 150 kronor på vårdcentralen. För dom pengarna fick jag bli petat i halsen med en lång bomullspinne samt bli av med lite blod genom ett stick i fingret och ingetdera var så värst roligt.
Jag gjorde av med pengar och blod bara för att få reda på att jag faktiskt inte är sjuk! Ett virus har letat sig in i min kropp och gjort mig dödsjuk (enligt mig). Känns som att jag har influensan eller något men nej, det är ett litet virus. 
Doktorn sa bara åt mig att åka hem, vila och dricka mycket vatten och vänta ut viruset. 
Tack då doktorn men det har jag ju gjort hela veckan redan! Jag hatar att vara dålig, verkligen hatar´t!
Men bara för att det är ett virus så betyder inte det att det inte är synd om mig, för jag tycker att det verkligen är synd om mig.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0