Snö.

Nu börjar det bli vinter på riktigt! Ganska mysigt med snö måste jag ju erkänna. Hoppas bara att det kommer ligga kvar nu, hellre snö än regn och slask. 

Igår var jag riktigt duktig! Tog en långpromenad i snön, var ute i gick i cirka en timme. Sen gick jag hem, åt lunch med J för att sedan knyta på mig skorna igen för att gå till kyrkogården. Det tog ungefär 45 minuter att gå dit och hem. Så idag har jag träningsvärk i benen kan jag lova! Senare på kvällen åkte vi och besökte J´s pappa på sjukhuset, han har opererat sig så han ska ligga där tills på fredag. Vi kommer nog åka dit någon mer gång innan han får åka hem. 
Efter det åkte vi och tog varsin kebabrulle, det satt fint då vi inte hade ätit sen lunch. 

Idag har jag ringt veterinären och beställt tid för kastrering och vaccinering av den minsta katten.
Ska snart plocka lite på vårat rum, det händer lätt att kläderna hamnar i stolarna efter de är tvättade istället för i garderoben.. Sen hade J lite party inne på rummet i fredags så det står lite tomma ölburkar och sånt. 
Och när J kommer hem från jobbet så ska vi åka på visning av två lägenheter. Får se hur de ser ut :) 




Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas att lägenheterna är fina :)

2010-11-25 @ 12:22:05
URL: http://evelinagrasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0