Seg idag!

Usch, usch.. Vad jag är trött idag. Vaknade runt halv tio och fick knappt inte upp ögonen! Men nu har jag ätit frukost och kollat på tv en stund. Ska snart gå och göra något åt mitt hår och mitt utseende för övrigt, haha! Lite puder skulle nog göra susen. Sen funderar jag på att ta på mig riktigt sköna och varma kläder och gå ut och gå med hunden. Men det får bli efter att pojkvännen min har varit hemma på lunch. 

Jag älskar snö, kanske inte märktes igår? Men jag tycker det är jättefint när det ligger som ett täcke på marken. Hellre snö än regn och slask! Och ska det vara minusgrader ute så kan det lika gärna ligga snö på marken :) 

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Funderar på att plocka och pyssla lite här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0