Regnigt.

Fick ett jättefint mejl av min mamma igår som fick mig att fälla en tår. 
I något inlägg ska jag försöka förklara vad som har hänt i mitt liv. Varför jag är såhär nere ibland som jag är. Den här bloggen ska jag använda till att skriva av mig, för ibland känns det riktigt bra att få ut sig lite saker. 



Jag var så trött imorse men hade en tid på ungdomsmottagningen så det var bara att gå upp! När jag kollade ut så regnade det, och det regnade inte lite heller. Pojkvännens mamma gick upp och frågade mig om jag inte ville ha skjuts, jätte snällt av henne, då slapp jag gå i det här vädret. När vi kom hem så åt vi lite frukost och nu sitter vi här i soffan med varsin dator och kollar på tv samtidigt. 
Duschade igår kväll och håret är fortfarande fuktigt, det är nog för att jag har så mycket hår nu när jag har löshår. Ska se om jag kan fixa till det senare. Kanske ska träffa en av mina bästa vänner idag, det var längesen vi sågs så jag känner verkligen att det är dags nu. 
Imorgon ska jag och pojkvännens mamma ut på lite äventyr! Först blir det Hälleforsnäs sen bär det av mot nyköping :) Har tiggt till mig nya nalgar av henne, det är fint med fake! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0