Överlevde.

Jag överlevde i alla fall gårdagen. 
Det var ju fars-dag och allt men för första gången i mitt liv så hade jag ingen pappa att fira. Ingen att köpa någon tråkig slips till och åka över på fika. 
Nu kommer de flesta av er säkert tro att han är död men det är han inte. Han vill bara inte ha något med mig att göra. Han har valt att ta hand om sin nya tjej och hennes barn. 

Killen min försökte uppehålla mig igår, alltså, hitta på en massa saker så jag slapp tänka på att det ens var fars-dag. Jag behövde åka till min mamma och syster för att hämta ett special shampoo och sen åka förbi mina morföräldrar en sväng. Då sa mitt hjärta att vi skulle åka till IKEA först och kolla lite. Så vi hade fullt upp igår. Kändes som att vi åkte runt överallt. 
Igår var det även 2 år sedan som jag och min pojkvän träffades för allra första gången. Vi blev inte tillsammans då men det var första gången jag fick krama och umgås med honom. 
Så den 14 november i år var inget tråkigt alls! 

Nu blir det en långdusch sen ner till banken för att fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0