Onsdag.

I natt sov jag riktigt gott! Bättre än på länge faktiskt :) Gick upp vid halv tio och tog ut hunden en sväng. Sedan gjorde mig jag i ordning, fixade lunch till mitt hjärta innan det var dags att bege sig till Personal strategerna. Det är genom arbetsförmedlingen som jag är inskriven hos dem nu. De ska hjälpa mig att skriva CV, ge mig råd och stötta mig genom mitt jobbsökande. Det känns riktigt bra.
På eftermiddagen gick jag med pojkvännens mamma och solade. Hur skönt som helst! Lite småbrun är det väl inte fel att vara såhär i november? Sen åkte jag och killen ner på stan och fixade lite småsaker, som är hemliga för tillfället och sedan åkte vi till hans pappa där han bjöd på mat. 

Så nu sitter jag här, mätt och med huvudvärk. J är iväg och tränar, J kan vi kalla min pojkvän. Han kommer väl hem runt nio. Så jag ska passa på att duscha sen krypa ner i soffan framför nya avsnitt av Family Gay. Älskar den serien! Haha! Blir tidigt i säng ikväll då jag ska jobba med J´s mamma imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0