Försöka tänka på annat.

Vissa dagar känns det som att alla känslor äter upp mig inifrån. Då vill jag bara dra täcket över huvudet och hoppas på att nästa gång jag vaknar att allt ska vara som vanligt igen. Men det är aldrig det. 
Jag måste själv acceptera att det aldrig kommer att bli likadant som det en gång var, men jag har inte gjort det än. Min styrka är slut för längesen, just nu lever jag för min underbara familj och mina vänner. Det är de som gör det värt att inte dra täcket över huvudet och somna om. De gör mina dagar. 


Idag har jag sysselsatt mig själv. Har varit nere på stan och uträttat några ärenden. Ska snart ner dit igen :) Senare på eftermiddagen så står städning på schemat. Det behövs verkligen här hemma. 
Och ikväll ska jag bara mysa med mitt hjärta. En underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0