En underbar dag!

Det har varit en helt underbar dag! Blå himmel och solen sken. Jag och pojkvännens mamma åkte till Nyköping för att hon behövde köpa på sig mer saker till att göra lösnaglar. Fick även se hur hennes förra arbetsplats såg ut samt träffa hennes gamla jobbarkompisar. Efter det gick vi en sväng på stan och jag hittade ett par riktigt mysiga byxor att ha här hemma. Var inte riktigt på shoppinghumör, men det var bara bra för jag behöver egentligen inte mer kläder.. Haha! När vi kom hem hade mitt hjärta köpt en bukett rosor till mig! Han sa att jag förtjänade den och att vi faktiskt firar 1 år och 11 månader imorgon, helt underbar!
Därefter gjorde killens mamma naglar på mig, man känner sig så extremt fin! 

Nu sitter jag här med ett glas cider, ska strax byta om till mysbyxor och kura ihop mig i soffan. 
Imorgon är det fredag och då ska jag och hjärtat mitt ut på äventyr :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, jag skulle också vilja ha fina naglar :) Kan du inte lägga upp lite biler så jag får se? <3

2010-11-16 @ 11:51:53
URL: http://evelinagrasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0