Julklapps panik!

Har lite smått panik nu inför julafton.. Alla julklappar är köpta förutom till J. Har ingen som helst fantasi, vill ju ge honom något som han blir glad över och som han kommer att använda eller få användning för. 
Tycker det är mycket lättare att köpa presenter och sånt till tjejkompisarna! Kanske är för att jag är tjej själv.. Haha! 
Men jag fixade nyss en julklapp till J som jag verkligen har velat köpa till honom. Hade letat hur länge som helst men tillslut hittade jag den! Tack vet jag Google.se! Håller tummarna för att den klappen dyker upp innan julafton.
Men sen släppte han bomben och berättade att han hade köpt fyra julklappar till mig och allt det gick på tusen kronor... Ahh, panik igen! Jag vet att det inte har någon betydelse vad sakerna kostar som man köper men jag vill ju fan inte vara sämre...
Blir den tur till Eskilstuna i veckan, tror jag kan hitta lite mer saker där om jag har tur!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så fin hjärtat!

2010-12-29 @ 10:59:35
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0