Ingen fantasi.

Nu får jag ta och skärpa mig! Det dröjer så länge mellan mina inlägg. 

Igår kastrerade och vaccinerade vi våran lilla katt. Det gick bra och han var riktigt pigg när jag hämtade upp honom på eftermiddagen. Han var rätt trött igår och visste inte riktigt vad han skulle göra. Men imorse var han precis som vanligt igen, lika busig.
När J kom hem åkte vi över till hans pappa där J skottade bort snön på hans uppfart. När vi kom hem la vi oss i soffan och bara slappade. 

Idag sov jag riktigt länge! Tror inte jag gick upp fören kvart över tio. Det var riktigt skönt måste jag säga. 
På eftermiddagen kom Alice till mig och vi begav oss ner på stan. Skulle köpa resten av julklapparna men det slutade med att jag kom hem med saker som bara var till mig själv.. Typiskt! 
Vill ju köpa den perfekta julklappen till J, någon som har något förslag? 

Ser verkligen fram emot morgondagen, då bär det av till Eskilstuna för att fira en kompis som fyller år. Tjejerna som jag kommer träffa imorgon gick jag hela grundskolan ihop med. Har inte sett dom sen i januari tror jag det var, så det ska bli riktigt kul! J ska också med :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0