4 december 2010

Gårdagen var jätte trevlig! Kvällen spenderades hemma hos Evelina i Eskilstuna, hon fyllde år så jag och J åkte dit för att fira henne. Det var så kul att träffa tjejerna igen! Evigheter sen vi sågs sist. 
Vid halv elva åkte jag och J hem till oss. Tar ju en timme så vi ville inte stanna för länge. När vi kom hem satte vi oss i soffan och kollade lite på tv, pratade och så. Tror klockan var över två när vi gick och la oss. 
Vaknade vid klockan tio idag och kände mig helt slut.. Vi gick upp, åt frukost och sen begav vi oss till elgiganten för att hämta min telefon som har varit inlämnad. Hoppas den håller bättre nu! 
Efter det skjutsade jag iväg J till en av hans jobbarkompisar, de ska iväg och kolla på hockey i Linköping.
Hade gärna följt med, haha!
Men jag har fullt upp idag i alla fall! 
Ska nämligen fixa lite inför morgondagen ;) Men det berättar jag mer om imorgon!
Nu ska jag o Hampus spela lite tv-spel! Måste ju fördriva tiden lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0