31 december 2010

Jag är så dålig på att uppdatera! Efter lite tjat från min släkt bestämde jag mig för att skriva ett litet kort inlägg! :)
Det har ju hänt så mycket sen jag skrev sist. Julen var jättemysig och jag fick jättemånga fina julklappar, är super nöjd med allt! Ska försöka lägga ut bilder någon dag på allt som jag fick. 
Och idag är det nyårsafton. Den absolut sista dagen på 2010. Jag brukar alltid ha lite ångest på nyår, att året tar slut liksom. Man börjar fundera om man har tagit vara på året som har gått, om man har gjort allt man velat. Men det här året lämnar jag bakom mig med blandade känslor. Det är så mycket som har hänt, men som sagt, jag lämnar allt det dåliga som har hänt bakom mig och tar med mig de bra sakerna som har hänt med in i 2011.
Så nu säger jag GOTT NYTT ÅR till er alla som tittar in :) 
Jag kommer börja det nya året med en tatuering, redan på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0