13 december

Idag har det varit en riktig seg dag för min del!
Vaknade strax efter klockan tio och gick upp för att sätta mig en stund i soffan. Tanken att städa undan på rummet slog mig men det gick inte alls bra.. Aja, får ta det någon annan dag. 
Imorgon ska jag jobba! Känns riktigt bra, älskar att komma hem efter att man har jobbat. Känna att man har gjort något med dagen och att man har tjänat lite extra pengar. Jag är glad för de få jobbtillfällen jag får, speciellt nu när det inte finns så gott om jobb.

Har funderat på att börja plugga. Men något som jag måste göra först är att plugga upp matten.. Läste bara matte A på gymnasiet. Och ni som känner mig vet att matte verkligen inte är min starka sida. Har alltid haft svårt med det, fick kämpa hela skolgången för att ens klara av ett G. Så matte B är något jag MÅSTE läsa för att ens komma in på högskolan. Sen vet jag inte vad jag ska plugga än. Men mitt första mål är att klara av matten, sen jag kan fundera vidare!
Nu ska jag mysa vidare en stund här i soffan sen blir det sängen! Ska ju upp tidigt imorgon :)
Kom på att det är Lucia idag! Varje lucia i skolan fick man verkligen julstämning, men idag har jag inte fått någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0