Vårkänslor!

Igår pluggade jag arslet av mig för att jag ska hinna med veckans uppgift. Men tillslut hade jag förlängt min kurs med fem veckor vilket betydde att jag ligger två veckor före min kursplan! Så skönt att slippa stressa plus att jag måste rätta och komplettera mina två första uppgifter. Men nu har jag gått om tid till det. 
Jag och Johannes var över till hans pappa igår. Johannes bytte däck och tvättade av bilen, det behövdes. Den var mer gul än röd. Annars hände det inte alltför mycket igår.
Vädret de senaste dagarna har varit helt underbart och det känns nästan synd att sitta inne vid datorn och plugga, men igår behövde jag bara läsa ur boken och skriva så då satt jag ute i solen. Blir en repris idag skulle jag tro! I helgen är det långledigt, jag älskar när Johannes är ledig och vi har hela dagarna framför oss att hitta på roliga saker. På lördag åker vi till eskilstuna för att äta påskmiddag med min familj och släkt, det var ett tag sen jag träffade alla så det ska bli riktigt trevligt. 

Nu ska jag stänga ner det här och börja komplettera några uppgifter. Som sagt, inget stress här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0