Trött.

Vaknade upp med ett ryck av att Johannes jobbtelefon ringde, han hade försovit sig och genast så blev jag stressad. Jag tänkte gå upp då när han åkte till jobbet vid kvart över sju men somnade om och vaknade för ungefär 20 minuter sen.. Då blev jag stressad, jag har mycket att göra inför inlämningen på historian imorgon. Men det löser sig på något sätt.

Har legat extremt konstigt i natt och jag har knappt ingen känsel i vänster arm. Bra start på dagen, jag känner mig helt borta. Efter lite frukost mår jag säkert bättre!
Idag ska jag iväg och fika hos en kompis som fyller år! Ska bli jätte trevligt :) Men har en del att göra tills dess så nu sätter jag igång!
God morgon!
Då var mitt lilla hjärta inte så stor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0