Sol, sol, sol

Gick ut och gick en stund förut. Kom på en massa saker i mitt huvud som jag ville skriva ner när jag kom hem. Men som vanligt så har alla de bra tankarna och funderingarna försvunnit på vägen uppför trappan.
Kanske ska skaffa mig en sån där gamal bandspelare som reportrar hade eller de kanske fortfarande har det. Så kan man spela in allt man kommer på.
Plugga och sola är det som tar upp mina vardagar just nu. Inget mig emot, jag vet att jag pluggar för att kunna göra det jag vill. Att det är sol och varmt ute är bara ett plus, då slipper jag sitta inne.
Satt och kollade igenom mina gamla student bilder idag, åh vilken dag det var! Om jag fick välja att göra om det sista halvåret fram till studenten så skulle jag inte säga nej. Det var en underbar tid. Min lilla syster tar studenten snart, känns som att det nyss var jag. Kommer nog stå och vara lagom avundsjuk när hon hoppar upp på flaket med sina vänner. Men det unnar jag henne verkligen, jag har ju pratat om hur underbart det var så hon ser nog väldigt mycket fram emot det!
Nu ska jag sätta mig och göra ett sista ryck med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0