Äntligen!

Jag bara älskar långhelger! Visst, jag ser ju mitt hjärta på vardagarna också men när det är helg och långhelg så kan man åka iväg och göra en massa saker.
Just nu sitter jag och pluggar lite, behöver som sagt inte stressa. Har slängt i en maskin tvätt idag också, tvättade igår men då hann jag inte tvätta upp allt. Ska ta mig ner på stan om någon timme, mina solglasögon gick sönder och ska det vara sånt här fint väder hela helgen behöver jag ett par nya brillor! En tvättpåse är ett MÅSTE också, så jag kan tvätta upp mina bhar.. Hade jag bott i den gamla lägenheten hade jag bara tvättat dom utan en påse men vi har blivit så bra vänner med hyresvärden här att jag inte vill ha sönder något, haha!
Har en kompis som har fått reda på att han är kattallergisk.. Och det är ingen som vill ta över hans söta katt. Jag har sakt att jag ska prata med Johannes, jag kan inte låta honom avliva katten bara för att ingen kan ta henne.
Nu ska jag fixa lite här hemma och fortsätta skriva på min historie läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0