Sovmorgon!

Jag och katten tog sovmorgon idag. Enda gången katten gick upp var för att gå på lådan sedan släpade han sig tillbaka bredvid mig i sängen. Så nu har jag ätit lite frukost och sitter framför tvn.  

Mitt humör är på topp idag trots att jag har mer ont i munnen idag än igår, tror vädret gör en stor del på humöret.
Såret i munnen håller på att läka och stygnen håller på att släppa, känns jätte bra. MEN... Det finns en negativ sak med att operera sig i munnen.. Den hemska andedräkten man får under läkningsprocessen. Usch! Men det har blivit bättre men är långt ifrån bra. Så idag ska jag knalla ner till apoteket och försöka hitta någonting som gör att jag luktar fräscht!
Har lite smått panik över det då jag och J ska över till en kompis till honom ikväll och hans sambo. Vill ju inte bli igenkänd som tjejen med den dåliga andedräkten.
Nu ska jag diska och gå ner i källren och kolla om det kanske kan finnas tvättid i helgen, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0