Sömnbrist.

Hur svårt kan det vara att somna? Jag var jätte trött igår kväll och jag bestämde mig för att ta mig till badrummet, borsta tänderna och sen lägga mig i sängen. När jag väl lägger mig i sängen så blir jag helt plötsligt pigg! Eller, min hjärna blir pigg men min kropp är mer död. Och jag lyckas inte somna. Det spelade ingen roll hur jag la mig så var det knöligt och obehagligt. 
Aja, jag lyckades somna i alla fall. Fick väl fem timmars sömn så jag ska inte klaga, haha!

Just nu sitter jag och kollar på VAKNA med the Voice och dricker annanasjuice. Efter det ska jag diska lite och sedan bär det iväg för att inhandla lite små saker. Känner mig som en riktig hemmafru!
Åh, imorgon är det fredag! Beroende på hur jag mår så är jag och mitt hjärta bjudna till en av hans kompisar som jag aldrig har träffat förut och hans sambo. Skulle vara trevligt att komma ut och träffa lite nytt folk. Och på lördag blir det Eskilstuna för att säga hejdå till min lillasyster innan hon far iväg till Barcelona för att bo och jobba där.
Öland, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0