Sol och bilar!

Vilket väder vi har hörni! Tog en promenad ner på stan förut och jag behövde verkligen inte ha jackan på mig.. Haha! Riktigt varmt och skönt, det är såna här dagar då man uppskattar livet lite extra mycket. 

Just nu sitter jag och väntar på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet. Förhoppningsvis så åker vi och kollar på bil senare i eftermiddag. Har hittat två stycken som verkligen är intressanta. Johannes ringde på en bil som fanns i Norrköping igår och de bestämde att vi skulle komma och kolla på den idag. Men när jag skulle kolla på annonsen igen en halvtimme efter att de hade lagt på så hade han tagit bort bilen från blocket! Hm... Fan ta gubben om han sålde den och inte sa något.. Haha! Jag blir sur bara jag tänker på det.
Men men, bil letandet fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0