Dålig uppdatering.

Jag är verkligen sämst på att skriva här. Det har hänt saker men varje gång jag har börjat skriva ett inlägg så slutar det alltid med att jag inte orkar, jag tycker mest att jag svamlar och då loggar jag bara ut utan att ha publicerat något. 

I alla fall. 

I torsdags förra veckan var jag till Mälarsjukhuset i Eskilstuna och opererade bort min visdomstand. Johannes följde med som stöd och med min nervositet så behövde jag ha någon vid min sida. Själva operationen var inte alls jobbig. Jag fick lugnande innan och sen lokalbedövning. För mig så gick tiden jätte snabbt, trodde operationen tog 10 minuter men när jag var klar och låg på uppvaket så insåg jag när jag kollade på klockan att operationen hade tagit 50 minuter.. Hur jag bytte om efter operationen och tog mig ut till bilen är en gåta för mig, minns ingenting av det. Det sista jag minns efteråt var att jag somnade när vi precis hade lämnat Eskilstuna och vaknade inte fören vi kom hem till Katrineholm igen. Det där lugnande medlet var riktigt effektivt!
Så i helgen har jag haft ont och levt på soppor och andra flytande måltider. Och fredag, lördag och söndag var svullnaden ett faktum MEN jag är glad att jag slapp blåmärken. 
Allt som allt så gick det bra den dagen och nu kan jag äta lite grann. Jag har tur som har en sambo som tar så bra hand om mig.
Men just nu längtar jag tills allting känns normalt i munnen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0