Tvättstuga.

Hela den här onsdagen kommer gå åt att tvätta en massa kläder som vi ska ha med oss till Västervik. På fredag åker vi och det ska bli så skönt! 10 dagar är vi borta och jag ska njuta av varenda sekund.
Bloggandet minskar betydligt nu när det är sommar, jag har tid att skriva med prioriterar andra saker.
Igår var morbror här i Katrineholm och jobbade, han bjöd mig på lunch och på eftermiddagen kom mamma och lillasyster på besök. Så gårdagen var riktigt trevlig. 
Idag händer det inte allt för mycket, ska tvätta som sagt och sedan ska jag och Johannes uträtta lite ärenden när han har slutat. På tal om att tvätta, torktumlaren i tvättstugan måste man tömma på vatten och ludd, nu är det någon som har glömt det igen och för tredje gången får jag tömma den! Usch, det kommer sitta en lapp på torktumlaren när den här dagen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0