När man väntar på något gott..

Jaha, ser ut att vara min tur att bli sjuk nu i alla fall. Har egentligen bara gått och väntat på det sen mitt hjärta fick lugninflamation, brukar aldrig klara mig undan sjukdomar, haha! Vaknade upp med halsont och då menar jag verkligen halsont, kunde knappt inte svälja vatten ens och det var inte nog utan lite feber fick jag med på köpet! 
Well, well.. Bara att gilla läget. 

Speciallisttandvården ringde mig idag också och sköt fram min operation av någon anledning, men det gör inte så mycket. Hade ändå inte fått tagit bort tanden om jag hade mått dåligt. Så den 8 september smäller det istället, tanden har slutat göra så ont nu så jag hoppas att det håller i sig fram till den 8e i alla fall.


Nu ska jag ta och krama kudden, vila är väl det enda som gäller för min del just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0