Lycka.

Idag kom Johannes kusin Hildas lilla flicka till världen. Hela min kropp är lycklig, det pirrar i hela min mage och jag är så glad för henne och hennes pojkväns skull. Så grattis till dom!
Jag kan inte låta bli att längta lite tills det är min och Johannes tur att bilda våran egna lilla familj. Att få ge liv åt en människa som består till hälften av mig och till häften av Johannes. Men jag tänker inte skynda fram någonting, den dagen kommer och den dagen kommer bli speciell. 

Just nu sitter jag och längtar till hösten. Visst tycker jag om sommaren men hösten tycker jag är en så mysig årstid. Att få klä sig i mysiga stickade tröjor och ha fina boots, det är så snyggt! 
Imorgon är jag bjuden på kalas hemma hos Karin, hon blir ett år äldre idag och det ska firas imorgon tillsammans med en massa andra tjejer, kommer bli jätte roligt att träffa alla igen. Efter att jag har suttit inne i över en veckas tid så behöver jag komma ut och träffa de jag tycker om. 
Pratade med svärmor nyss och bestämde en fredagsfika, vi brukade alltid ha det när vi bodde ihop. Det är en mysig start på helgen! 

Nu ska jag ta på mig mina mysbyxor, ta mig ett glas cola och lägga mig i soffan och slö titta på tv i väntan på att Johannes kommer hem. Han är iväg och tvättar bilen, det är hans ögonsten, haha! Ibland undrar jag om bilen betyder mer än mig.. Haha! Nej men det är bra att han tycker om att tvätta bilen, då slipper jag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0