Ingen rubrik.

När jag gick upp imorse hade jag tänkt ringa vårdcentralen, men jag hade såklart inte fått pengarna från försäkringskassan så jag hade helt enkelt inte råd att gå till en läkare. J blev nästan sur på mig när jag berättade det, han sa åt mig att han hade gett mig pengar om jag bara hade sagt något. Men han var ju redan iväg och jobbade när jag insåg att jag inte hade fått några pengar, då är det inte så lätt. 
Så imorgon bitti blir det att ringa vårdcentralen och få lite hjälp. Kan knappt inte ens svälja vatten.. Usch!
Idag har jag för det mesta legat i soffan, det blir inte så intressant uppdatering när jag är sjuk, haha! Men vi fick i alla fall bilen såld idag! Så skönt att slippa tänka på den. På slutet stod den bara utanför porten till ingen nytta. 



Hejdå bilen! 



Hade riktigt skumma drömmar i natt. Drömde bland annat att jag skulle dra ut min visdomstand och då ingick två andra operationer så jag valde att fettsuga mig och operera om hela mitt ansiktet och jag brast ut i gråt när jag kollade mig själv i spegeln och kunde inte känna igen mig.. Riktigt kusligt.
Jag blev så glad när jag vaknade och insåg att jag faktiskt inte hade gjort allt det där, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0