Dålig uppdatering.

Har tänkt skriva inlägg flera gånger men när jag väl satt mig för att skriva så har jag aldrig kommit på vad jag vill berätta. 
Men nu har det hänt lite saker, jag har fått en tid att operera bort min visdomstand. 30 augusti smäller det och det är blandade känslor, jag ser fram emot det för att jag har så ont och att gå på värktabletter 24/7 är varken kul eller hälsosamt. Men min tandläkarskräck gör inte saken lättare, men jag har tur och kommer att få lugnande innan allt ska ske, underbart! Dock kommer den här månaden och nästa bli tuff ekonomiskt.. Jag var på ett besök hos tandläkaren nu i veckan och då blev jag röntgad och sen fick jag besöka tandläkaren som ska ta bort min tand, det kalaset kostade mig 1300 kronor.. Och det slutar inte där, allting kommer att gå på mellan 4000-5000 kronor. Hur ska jag kunna betala det bara sådär? Blev glad när jag såg att man kunde dela upp betalningen på fyra månader, men det gäller bara om man har haft fast jobb i 12 månader.. Så nej, det fungerade inte!
Mitt hjärta har åkt på lunginflammation. Han har haft över 40 graderns feber och knappt inte orkat upp ur sängen. Men han har fått medicin och mår bättre och bättre. Jag har klarat mig undan att bli smittad och det är inte vanligt! Håller tummarna för att det kommer förbli så, ska ju iväg på kryssning på torsdag nästa vecka. 

Just nu sitter vi hemma hos Henke och Carro i Bettna. Carro steker på abborrarna som vi fick från fisketuren idag och sen ska vi äta hamburgare, stekt ägg och mer därtill! Det blir en natt här i Bettna för mig och hjärtat. Alltid mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0